Sider

lørdag den 31. august 2013

Status 31. august

Nu vi med stormskridt (desværre) nærmer os den første efterårsmåned, tænkte jeg, at det var på tide med en ny status.
De af jer, som følger mig fast, ved jo at jeg har haft en del "snyde"dage, både planlagte og uplanlagte i denne måned. Det har betydet at vægten er kørt op og ned som en tivoliforlystelse - faktisk har den varieret så meget som 4kg på nogle få dage. Heldigvis er disse ekstrakilo jo bare vand, så de er lette at slippe af med igen. Jeg havde bare lige glemt, at med al den væske ryger der jo også en del salt. Så der gik lige et par dage, hvor jeg troede jeg var ved at blive syg, før jeg lagde to og to sammen, og fik indtaget noget salt. Men så var jeg også mit sædvanlig muntre selv i løbet at en time.... Så har man også lært sig det...
Nå, men tilbage til statusopdateringen. Alle snydedagene har betydet, at jeg rent kilomæssigt ikke har rokket mig en tøddel siden sidste status. Men heldigvis er der en smart person, som engang fik den geniale ide at måle kroppen med et målebånd, når man er igang med et slankeforløb. Og selvom kiloene ikke har rykket på sig, så har centrimetrene det. Om låret har jeg tabt 4 cm, om livet 2 cm og om armen 1 cm siden sidst.
I alt har jeg tabt mig 8 cm om armen, 16 cm om livet, 13 cm om låret og 17,5 kg siden jeg begyndte at registrere.

2 kommentarer:

  1. Flot! Hvor lang tid har du registreret dine fremskridt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej fru H-T
      Tusind tak. Jeg har registreret min vægt siden midten af december 2012, og centimeter siden begyndelsen af marts.

      Slet