Sider

søndag den 13. juli 2014

LCHF pizza med ostebund vol 2



Den her pizza er ikke noget nyt og revolutionerende - faktisk er det bare en variant af denne her pizza, i en lidt mindre portion.

Pizzabund

200g revet ost
2 æg
4 teskeer loppefrøskaller
1 tsk tørret oregano

Ingredienserne blandes sammen og spredes ud på en bageplade. Hviler, mens ovnen varmes op til 200 C. Bages i ovnen i ca 12 min, indtil bunden er gylden.

Bunden skal stå og hvile i 10-15 min.
Når ostebunden er kølet af, kan fyldet fordeles på. Jeg brugte tomat pure, blandede tørrede krydderurter, parmaskinke i små stykket, øko spegepølse i små tern og coctailpølser samt lidt ost.
Bages ved 200 C i 10-12 i min indtil osten er gylden.
Pizzaen skal lige stå en 10 minutters tid på køkkenbordet, så bunden kan nå at sætte sig, før den serveres. Så bliver den nemlig så sprød, at den kan spises med fingrene som en rigtig pizza :-)

Efter min mening den bedste LCHF pizzabund, som findes.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar