Sider

søndag den 28. september 2014

Lækker fisk

Jeg elsker fisk, men spiser det bare alt for sjældent. Der har et stykke tid kørt en reklame for Skagenfood på fjernsynet, og da vi så på mit arbejde sad og snakkede om forskellige indkøbsmuligheder, fortalte min chef, at hans frue køber fisk fra Skagenfood, og at de var meget tilfredse med det.
Jeg blev så nysgerrig nok til lige at ville tjekke det af, og blev meget fornøjet, da jeg opdagede, at de også tilbyder pakker til den lille husholdning. Jeg besluttede mig derfor for at prøve konceptet af, og i onsdags fik jeg min første fiskekasse. Og for søren hvor var jeg tilfreds med det! Lækre plumpe makrelfileter og fed, lækker laks!
Jeg sætter lige nogle billeder med af hvad jeg lavede med fisken - det var så simpelt at jeg ikke vil poste en opskrift - med mindre selvfølgelig at der er nogen som efterspørger det i kommentarene :-)

Og så kan det være jeg lige skal præcisere at jeg selv har købt og betalt for fisken ;-)

Pandestegte makrelfileter med hjemmelavet hollandaisesovs og dampede rosenkål

Ovndampede laksefileter med blomkålsmos og den lækre pesto verde fra Løgismose

Ingen kommentarer:

Send en kommentar