Sider

torsdag den 5. december 2013

Om Bodil, broer og søde kolleger

Så kom Bodil til landet (hun hedder forøvrigt "Sven"i Sverige, vidste I det?), og så blev jeg endnu engang mindet om besværlighederne ved at bo på fyn og arbejde i jylland.
For begge lillebælts broer lukkede, så jeg strandede på den forkerte side af bæltet. Heldigvis havde jeg dog været forudseende nok til at pakke en taske og tage hundene med på arbejde (heldige mig, at det kan lade sig gøre ...), og så blev jeg inviteret til at overnatte hos min søde kollega :-)
Jeg har fra starten været helt åben omkring det, at jeg spiser lchf, så C bad mig om at bestemme, hvad vi skulle spise til aftensmad. Jeg valgte så at lave en pizza med ostebund med en hjemmelavet tomatsovs med rødløg og olivenolje. Og jeg skulle ellers mene at det faldt i god jord! Der var lutter rosende ord, og det var ikke mange krummer, som blev levnet!
Og så fik vi ellers sludret - når man endelig skal strande pga storm, så var det her ikke det værste sted at lande :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar