Sider

søndag den 1. december 2013

Status 30. nov.

Der har været temmeligt stille her på bloggen det sidste stykke tid. Det er ikke fordi der ikke sker noget i mit liv, men faktisk fordi der sker rigtigt meget!
Siden mit sidste indlæg er jeg blevet fastansat på den arbejdsplads, hvor jeg har været vikar den sidste måneds tid. Jeg er også gået op på fuld tid, istedet for halvtid, hvilket har betydet at jeg har tilbragt min tid enten på jobbet eller på motorvejen. Det er jo ikke holdbart i længden - hverken over for mit stressniveau eller hundenes velfærd! Så endnu en ting, jeg har brugt tid på er, at finde et nyt sted at bo, hvor jeg ikke skal bruge mindst en time på motorvejen morgen og aften. Det lykkedes så heldigvis i fredags - så jeg flytter til jylland i starten af januar.
Oven i alt dette, havde min fødselsdag også lige sneget sig ind - så der var lige hele den pukkelryggede, som også skulle behørigt fodres af, mod en passende gaveregn... ;-)
Og så var der lige den første julefrokost, julegaveindkøb og postdanmark, som forliser de bestilte gaver, bilen, der skulle på værksted osv osv...

En af mine allerstørste madtriggere har altid været stress, men faktisk er det lykkes mig ud over al forventning at leve lchf, og de fleste dage også ganske striks lchf, hele november! Stress er dog også den faktor med allerstørst betydning, når det gælder stilstand i mit vægttab. Så der er ikke sket så meget denne månede. Ifølge vægten har jeg taget 700g på, men målebåndet siger minus 1 cm om henholdsvis arm og talje og minus 0,5cm om låret, og det er jeg egentligt ganske tilfteds med - jeg havde sådan set frygtet at det var gået voldsomt den forkerte retning!
I december håber jeg også bare på at holde vægten. Jeg har nogle julefrokoster, hvor jeg vil forsøge så vidt som muligt at spise lchf (bortset fra at jeg VIL smage på ris ala manden!), juleaften, hvor jeg går rent ind med brune kartofler og juleslik - og så har jeg jo lige en flytning, som skal planlægges og en lejlighed, der skal pakkes ned. De få pusterum jeg får, skal bruges sammen med hundene på at forhåbentligt at holde stressen lidt i ave.
Jeg bliver helt forpustet, når jeg ser på skrift hvad der skal ske den næste tid... Der kommer måske et indlæg eller to på bloggen, men jeg skal ærligt indrømme, at det er een af de ting, jeg kommer til at nedprioritere... Så hvis ikke I hører fra mig inden da - GOD JUL!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar