Sider

lørdag den 11. januar 2014

Et lille blip fra mig...

Min jul og nytår har været rigtig travlt. Som de af jer, som har fulgt mig en tid ved, så har jeg endeligt fået fast arbejde, og har derfor været travlt optaget med først at finde et nyt sted at bo, så med at pakke hele min lejlighed ned (og for søren hvor når man at samle meget lort på knapt fem år!), kassere alt jeg ikke har brugt siden jeg flyttede sidst - og sidst men ikke mindst få flyttet hele lortet.
Store flyttedag var i onsdags, hvor jeg gik fra at være fynbo til at være jyde.Selve flytningen gik forbløffende smertefrit (halleluja for 3x34!) og jeg har allerede fået pakket halvdelen af kasserne ud. Og for søren hvor har det været dejligt afslappende at køre til og fra arbejdet uden at opleve hasarderede overhalinger og nær-dødsoplevelser.
Det eneste jeg må undre mig over er, at det skal være SÅ svært at få en fornuftig bredbåndsforbindelse i en lille by, der kun ligger knapt ti kilometer fra esbjergmotorvejen - jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg flyttede til et teknologisk sort hul... ;-) Men jeg arbejder på sagen!
I mellemtiden må jeg stjæle mig til at benytte internettet, når jeg er på besøg (lige nu slænger jeg mig i min søsters sofa).

Al den travlhed har også betydet, at der ikke er sket så frygtligt meget på madlavningssiden. Bortset fra nogle få dage omkring jul og nytår, har jeg spist striks lchf - men oftest enten rester fra fryseren eller helt basic bland æg/kylling/tun/makrel i tomat eller lignende med mayonnaise - og det er jo ikke så skide spændende at blogge om ;-) Og efter som både mit målebånd og min vægt stadig ligger i en flyttekasse - og har gjort det siden ugen før jul - så har jeg ingen anelse om hvordan det står til på den konto heller. Men jeg tror nu ikke at der er sket så meget - stress er det som allermest effektivt stopper mit vægttab, og den sidste månedstid har jo været ganske stresset.

Men jeg har bestemt ikke opgivet min blog - jeg vender frygteligt tilbage når jeg engang har lykkedes med at blive koblet til informationsstrømmen igen (og får ro til at begynde at lave spændende mad igen ;-)
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar