Sider

mandag den 31. marts 2014

Status 31. marts 2014

Så er der gået endnu en måned uden hverken kilo-tab eller centimetertab. Jeg ved godt hvorfor. Det er såmænd bare den gode gamle skurk, stressen, som har været på besøg. Jeg har haft en måned med en del døgnvagter, hvilket altid tærer på mig - jeg er ved at være for gammel til at klare mig uden min søvn - og så var jeg så uheldig at rage noget virus til mig, som jeg faktisk stadigt ikke er 100% over.
Ud over at stress i sig selv virker præserverende på fedtvævet, så har det også betydet, at jeg har snacket alt for meget, fordi jeg synes det har været så syyynnnddd for mig.... Aftenthe med fløde, mørk chokolade og alt for mange nødder.
Men nu går vi ind i en ny måned. Jeg har planer om, at skæve lidt over sundet til vore gæve svenske hard core lchfere, og lade min mad være meget inspireret af det supersimple.
Så I kan forvente jeg en del opskrifter hvor SMØR spiller er meget stor rolle.
Hvis du har en god opskrift på et kryddersmør, er du meget velkommen til at smide den nedenfor.
God april til alle!

2 kommentarer:

  1. Hvidløg og citronskal, begge fintrevet, plus flagesalt. Godt til alt, og uden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker både hvidløg og citron, så det skal helt sikkert prøves

      Slet