Sider

torsdag den 12. september 2013

Resterne fra de riges bord

Her i fredags havde jeg sidste arbejdsdag i mit sommervikariat. Jeg har arbejdet hos en virksomhed, hvor jeg før har været som vikar, og de har den tradition, at der siges farvel med en god frokost. Nu har jeg været meget åben omkring det, at jeg nu spiser LCHF, så jeg blev spurgt om råd til hvad der skulle serveres - og endte faktisk op med selv at lave tunmousse med en let salat og godt brød til dem som spiste det. Det var en stor succes, alle fortalte mig hvor god moussen var og hvor MÆTTE de var, selvom de ikke syntes de havde spist så meget (men det GØR smør og creme fraice jo ;-)
Men der blev rester tilbage, så dem endte jeg og den kollega, som jeg lukkede med, at dele.
Så det blev der denne lille resteret ud af:



Tunmousse på en bund af babysalat og en dressing rørt af mayonnaise, creme fraice og citronsaft. Let og lækkert :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar