Sider

torsdag den 3. oktober 2013

Elvertoast og urtekram-i-koppen

Her til frokost var jeg i fastfood humør - dvs jeg ikke gad at være eksperimenterende og bare ville have noget hurtigt og velkendt.
Heldigvis havde jeg i aftes bagt et elverbrød i form (med ekstra kerner og ldt mere vand for variationens skyld), så det var bare lige at skære nogle horizontale stykker, smøre med sennep og smække nogle stykker flødehavarti og lidt tomat i. Og så fem min i toasteren.
I "gamle" dage kunne jeg godt lide en knorr-i-koppen til toast, men her har jeg for længst fundet en værdig afløser, nemlig urtekram-i-koppen, som består at kogt vand, lidt boullion, kokosolje og urtekrams røde eller grønne dressing- og dippulver i passende mængder, og hvis humøret er til det også en skvis citronsaft.
Alt i alt en dejligt mættende og tilfredsstillende frokost!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar