Sider

torsdag den 24. oktober 2013

Hurtig mad

Puha hvor jeg ikke gider lave mad, når jeg kommer hjem fra arbejde. Selvom selve jobbet er akurat det samme, er der nye kolleger, nye procedurer, nye produkter og en hel masse andet at forholde sig til. Så jeg er helt fyldt i hovedet, når jeg når hjem. Så min mad er for tiden ikke så spændende - kød med smør eller kød med mayo - eller en gang "tøm fryseren".
Denne her lille ret blev dog helt god. Jeg har faktisk aldrig smagt savoy kål, men det er et glimrende alternativ til de andre dejlige kålsorter.

Restekylling m bacon og savoykål

1 stegt kyllingebryst i skiver
bacon i tern
løg i tern
savoykål i strimler
smør, en god klat
salt og peber

Bacon steges sprødt i smør, løg og kylling kommes ved. Når kyllingen og løgene er næsten klar, kommes kålen i og steger med i et par min. Krydres m salt og peber, men pas på, baconen er ganske salt i sig selv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar