Sider

mandag den 17. juni 2013

Status 17. juni 2013

Det her er en blog om blandt andet vægttab på LCHF. Når nu jeg har valgt det skal være sådan, så skylder jeg vel egentligt også, at komme med en statusopdatering. Det her bliver ikke noget, jeg kommer til at gøre en gang om ugen, for som jeg har skrevet i flere af de tidligere indlæg, så er det ikke fordi mit vægttab går mega-hurtigt ;-). Jeg kommer heller ikke til at fortælle hverken start- eller pt-vægt, men jeg vil angive hvor mange kilo, jeg har tabt mig, siden jeg begyndte med denne kostomlægning.

Jeg begyndte med kostomlægningen midt i december 2012 (genialt tidspunkt ;-) og har indtil nu tabt mig 13 kg.
Jeg poster lige et billede af et bælte, som jeg købte i starten af januar. Da jeg købte det, passede jeg det i hul nr 2 fra spidsen af - idag passer jeg det i hul nr 8 fra spidsen af :-) Min plan er at blive ved med at bruge dette bælte - jeg har heldigvis adgang til en hulletang - indtil det ikke går længere. Det giver mig en stor personlig tilfredsstillelse, hver gang jeg kan gå et hul ind...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar