Sider

lørdag den 20. juli 2013

Status 19. juli

I den allerførste statusopdatering skrev jeg, at jeg ikke ville give en update hver uge - og det er sådan set stadig gældende. Nu er det bare sådan, at der er sket rigtigt meget på vægtfronten her den sidste uge - så jeg syntes at det alligevel fortjente en statusopdatering.
I sidste uge kunne jeg fortælle at der ikke var sket noget på vægten, men at der alligevel var røget et par centimeter. I denne uge kan jeg fortælle at jeg har tabt 5!!! kg! Selvfølgelig vil en del af dette være væske, i og med jeg har været på et plateau i meget lang tid - men alligevel :-) Der ud over er der i denne uge røget 1,5 cm om armen, 4 cm om livet og 2 cm om låret.
Jeg har siden jeg startede med LCHF i december 2012 tabt 16,1 kg, og siden jeg begyndte med målebåndet i marts tabt 5 cm om armen, 12 cm om livet og 9 cm om låret. Hvis der er nogen som undrer sig over antallet af centimeter versus antallet af kilo - så er det fordi jeg har RIGTIGT meget jeg skal af med - og jeg har tabt mig anderledes end jeg nogensinde har gjort før. Blandt andet så har jeg tabt mig om håndleddene og på fødderne (hvilket jeg aldrig har oplevet før). Før, når jeg har været på slankekur, så har jeg tabt mig på¨maven og ingen andre steder.
Men dette betyder også at jeg har nået mit første delmål (HURRAAAA), som var 15 kg. Og det skulle selvfølgelig fejres! Jeg slog det sammen med, at min bror kom på surprice besøg - så hele min søskendeflok mødtes til sammenskudsgilde, med gode bøffer fra den lokale slagter, blomkålssalat ala kartoffelsalat, grillede grøntsager og min første hjemmelavede bearnaisesovs (opskrift følger senere).


2 kommentarer:

  1. Hold da op! Tillykke med det rigtigt flotte resultat - det kan jeg godt forstå, at du gerne lige ville dele, tidligere standpunkter til trods ;)

    SvarSlet