Sider

onsdag den 17. juli 2013

Stenalderbrød


Jeg spiser ikke så meget brød. Stenalderbrød smager skide godt, men alle de kerner har jo et relativt højt indhold af kulhydrater, så det passer sig ikke rigtigt ind, når nu jeg efterstræber ketose. Men så var det jo at hjemmehosxenia lagde en lækker variant med macademianødder ud på hendes blog....
Før jeg vidste af det, havde jeg jo pludseligt også lyst til et lækkert brød. Så fluks strøg jeg i aldi og købte macademianødder og fik bagt et brød. Opskriften finder du her.
Jeg skar det i tynde skiver og i fryseren lige så snart det kunne, så jeg ikke bliver fristet over evne. Men sådan en skive med tandsmør og havartiost er nu en dejlig madpakke :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg er virkeligt også blevet fan af det brød - og det er netop, som du også nævner, en rigtigt god madpakke på de dage, hvor man bare ikke lige har fået planlagt andet. Eller egentligt hvilket som helst måltid på den slags dage... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ... Ja, jeg kan også spise det når som helst. Det er derfor det ligger i fryseren nu ;-)

      Slet
    2. "Desværre" er det jo bare hurtigt og nemt at tø en enkelt eller to skiver op i en brødrister på nul komma fem ;D

      Slet